Sposoby realizacji usług medycznych

Umawianie wizyt bezpośrednio  w placówce medycznej – bezgotówkowo

 

E-wizyty

Na konsultację zdalną możesz się umówić całodobowo, za pośrednictwem Panelu Ubezpieczonego. Panel umożliwia wybór telekonsultacji w formie telefonu, czatu lub video w języku polskim, angielskim i rosyjskim.

E-rejestracja przez Panel Ubezpieczonego

Bezpośrednio w grafiku lekarza.

Umawianie za pośrednictwem Contact Center 

Contact Center (CC) TU ZDROWIE działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu – zapewniając Ubezpieczonym możliwość umawiania usług w placówkach medycznych w całej Polsce

Możliwość korzystania z usług na zasadzie zwrotu kosztów – refundacja

W placówkach i gabinetach, które nie są włączone do sieci medycznej TU ZDROWIE, można korzystać z usług na zasadzie refundacji, czyli zwrotu kosztów poniesionych na realizację usługi.

Zamawianie wizyt przez wypełnienie formularza w Panelu Ubezpieczonego

Po wypełnieniu i przesłaniu elektronicznego formularza, konsultant Contact Center (CC) TU Zdrowie skontaktuje się z Tobą i zaproponuje termin oraz miejsce realizacji usługi.

Zamawianie wizyt przez aplikację mobilną

Pobierz aplikację mobilną i swobodnie korzystaj z usług zawsze, kiedy tego potrzebujesz.