Umawianie wizyt bezpośrednio w placówce medycznej – bezgotówkowo
E-wizyty
Na konsultację zdalną możesz się umówić całodobowo, za pośrednictwem Panelu Ubezpieczonego. Panel umożliwia wybór telekonsultacji w formie telefonu, czatu lub video w języku polskim, angielskim i rosyjskim.
E-rejestracja przez Panel Ubezpieczonego
Bezpośrednio w grafiku lekarza.
Umawianie za pośrednictwem Contact Center
Contact Center (CC) TU ZDROWIE działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu – zapewniając Ubezpieczonym możliwość umawiania usług w placówkach medycznych w całej Polsce
Możliwość korzystania z usług na zasadzie zwrotu kosztów – refundacja
W placówkach i gabinetach, które nie są włączone do sieci medycznej TU ZDROWIE, można korzystać z usług na zasadzie refundacji, czyli zwrotu kosztów poniesionych na realizację usługi.
Zamawianie wizyt przez wypełnienie formularza w Panelu Ubezpieczonego
Po wypełnieniu i przesłaniu elektronicznego formularza, konsultant Contact Center (CC) TU Zdrowie skontaktuje się z Tobą i zaproponuje termin oraz miejsce realizacji usługi.
Zamawianie wizyt przez aplikację mobilną
Pobierz aplikację mobilną i swobodnie korzystaj z usług zawsze, kiedy tego potrzebujesz.